Lenovo pioniert met 'interpersonal computing' met 1e bedrijfstafel-pc

The Lenovo IdeaCentre Horizon Table PC is a 27 inch multi-user, multi-touch, multi-mode device for the home. Horizon allows two or more people to use the screen at the same time, supports interactive physical gaming accessories and is designed for touch screen game-play among several players. (Photo: Business Wire)

2013 International CES

LAS VEGAS--()--Lenovo heeft de IdeaCentre Horizon Table PC aangekondigd. Het wordt de eerste 'interpersoonlijke pc' van het bedrijf die gebruikers in staat stelt om hun personal computers om te zetten in een gedeelde computerervaring.

De Horizon kan plat op elk oppervlak liggen, laat twee of meer mensen tegelijkertijd het scherm gebruiken, ondersteunt interactieve fysieke gameaccessoires en is ontworpen voor games met aanraakschermfunctionaliteiten. Horizon maakt gebruik van Windows 8 aanraakfunctionaliteit voor games van Electronic Arts en Ubisoft. Horizon kan ook gemakkelijk omgetoverd worden tot een 27-inch desktop.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Lenovo
Kristy Fair, 919-257-6329