Xtera lanceert XteraLink voor kleine en middelgrote bedrijven

DALLAS & TAIPEI, Taiwan--()--Xtera Communications (Xtera), een toonaangevende wereldwijde leverancier van optische- en WAN-netwerkoplossingen, kondigt vandaag de lancering aan van de XteraLink 300. Deze nieuwe, in de handel verkrijgbare productlijn brengt geavanceerde netwerkoplossingen naar kantoren, thuiskantoren, middelgrote bedrijven, appartementen en hotels.

XteraLink is ontworpen om bedrijven in staat te stellen hun netwerkefficiƫntie te optimaliseren door de maximalisatie van de ROI op bestaande infrastructuur, het verbeteren van de netwerkbetrouwbaarheid en het gebruiksgemak. XteraLink is een randserver die wordt ingezet tussen het bedrijfsintranet (LAN's) en het internet (WAN).

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Xtera Communications
Bertrand Clesca, +1-972-649-5135 or +33 1 45 48 15 67