Toshiba's Shozo Saito verzorgt openingsspeech op SEMICON Japan 2012

SEMICON Japan 2012

TOKYO--()--Toshiba Corporation heeft maandag bekendgemaakt dat Shozo Saito, de corporate senior executive vice president verantwoordelijk voor de elektronicacomponent van Toshiba Group, de openingsspeech verzorgt op SEMICON Japan 2012 op woensdag 5 december. Meneer Saito zal het hebben over Toshiba's strategie rondom de halfgeleider- en opslagproducten en de renovatie van de halfgeleiderindustrie in Japan.

Saito zal Toshiba's strategieën voor de totale innovatie in opslag in het komende tijdperk van slimme communicatiemiddelen behandelen. In zijn rol als voorzitter van de Japan Electronics and Information Technology Industries Association (JEITA), een functie die hij sinds juli bekleedt, bespreekt hij een businessmodel om Japans halfgeleiderindustrie op te peppen en een groter deel van de wereldwijde halfgeleidersmarkt terug te winnen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Toshiba Semiconductor & Storage Products Company
Megumi Genchi / Kunio Noguchi, +81-3-3457-3367