Mouser verkent het potentieel van Machine Vision in zijn nieuwste Empowering Innovation Together-serie

Loading media player...

This installment of the EIT technical content series highlights advancements in perceptual AI and deep learning on embedded platforms, technologies that further the achievements of machine vision.

DALLAS & FORT WORTH, Texas--()--Mouser Electronics, Inc., de geautoriseerde wereldwijde distributeur van de nieuwste elektronische componenten en industriële automatiseringsproducten, lanceert vandaag zijn nieuwste aflevering van de Empowering Innovation Together-technologiereeks, waarin de wereld van industriële machine vision-technologie wordt verkend. Deze aflevering van de EIT-serie met technische inhoud gaat dieper in op de systemen, algoritmen en modellen die nodig zijn voor machine vision, waarbij echte productietoepassingen centraal staan.

Het gebruik van machine vision wordt steeds belangrijker in de alledaagse technologie, gestimuleerd door de vraag naar efficiëntere en nauwkeurigere productieprocessen.

Neem voor meer informatie contact op met:
Kevin Hess, Mouser Electronics
Senior Vicepresident Marketing
Kevin.Hess@mouser.com

Neem voor persvragen contact op met:
Kelly DeGarmo, Mouser Electronics
Manager, bedrijfscommunicatie en mediarelaties
Kelly.DeGarmo@mouser.com

Neem voor meer informatie contact op met:
Kevin Hess, Mouser Electronics
Senior Vicepresident Marketing
Kevin.Hess@mouser.com