Airgain tekent wereldwijde distributieovereenkomst met Techship

Volgens de overeenkomst zal Techship de NimbeLink®-serie van plug-in mobiele modems wereldwijd distribueren en OEM's ondersteunen bij het ontwerpen en produceren van verbonden apparaten.

SAN DIEGO--()--Airgain, Inc. (NASDAQ: AIRG) , een toonaangevende leverancier van draadloze connectiviteitsoplossingen die ingebouwde componenten, externe antennes en geïntegreerde systemen over de hele wereld creëert en levert, heeft aangekondigd dat het een distributieovereenkomst heeft getekend met Techship, Inc. voor zijn NimbeLink®-productlijn van ingebouwde mobiele modems en andere draadloze producten. Volgens de overeenkomst zal Techship de NimbeLink-serie van plug-in mobiele modems van Airgain wereldwijd distribueren en OEM's ondersteunen bij het ontwerpen en produceren van verbonden apparaten.

“Met onze nieuwe overeenkomst met Techship breidt Airgain zijn productdistributie uit op twee continenten,” aldus Lance Laing, Vice President US Sales voor Airgain.

Contactpersoon voor de media bij Airgain
Martyn Gettings +44 7831 158416