Avalara onthult E-Invoicing en Live Reporting API voor multinationale ondernemingen

SEATTLE--()--Avalara, Inc., een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde automatisering van belastingnaleving voor bedrijven van elke omvang, onthulde vandaag Avalara E-Invoicing en Live Reporting, een nieuwe compliance API ontworpen voor multinationale bedrijven om hun naleving van e-facturatiemandaten over de hele wereld te stroomlijnen.

“Hoewel veel bedrijven in e-facturering investeren, komen ze erachter dat de vereisten complex zijn, per land verschillen en veel middelen vergen," zei Jayme Fishman, EVP en GM van Indirect Tax bij Avalara. “De afgelopen twee decennia heeft Avalara de complexiteit van de naleving van indirecte belastingen voor bedrijven en hun vertrouwde partners aangepakt met ons toonaangevende compliance-platform dat belastingen minder belastend maakt. Met Avalara E-Invoicing en Live Reporting breiden we die vereenvoudiging nu uit, om klanten en partners te helpen de nieuwe uitdagingen en extra complexiteit van zich snel ontwikkelende e-factureringsmandaten over de hele wereld het hoofd te bieden.”

Tommy Morgan
media@avalara.com