Currys selecteert LTIMindtree als belangrijkste digitale transformatiepartner

Arron D’Aubney, Chief Technology Officer, Currys and Srinivas Rao, EVP & Chief Business Officer, LTIMindtree at the signing ceremony. (Photo: Business Wire)

LONDEN & MUMBAI, India--()--LTIMindtree [NSE: LTIM, BSE: 540005], een wereldwijd bedrijf op het gebied van technologieadvies en digitale oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het als belangrijke digitale transformatiepartner is geselecteerd door Currys, toonaangevende leverancier van technologieproducten en -diensten in het Verenigd Koninkrijk. Tijdens dit vijfjarige contract zal Currys gebruikmaken van LTIMindtree's uitgebreide bedrijfsadvies voor de detailhandel en technologische mogelijkheden om de volgende fase van omnichannel transformatie aan haar consumenten en medewerkers te leveren.

Deze nieuwe samenwerking bouwt voort op LTIMindtree's succesvolle aanbod van een verbonden en zeer gepersonaliseerde omnichannel winkelervaring voor de consumenten van Currys in meerdere markten sinds 2022. De afgelopen 12 maanden is gebleken dat omnichannel het voorkeursmodel is voor consumenten en Currys wil deze trend verder ontwikkelen.

Media Contacts:

LTIMindtree