DigiLens kondigt lancering van SRG+ aan

SRG+ zal een revolutie teweegbrengen in de branche door doorwerkende efficiëntievoordelen te leveren tegen HOE-kosten

SRG+ breakthrough features (Graphic: Business Wire)

SUNNYVALE, Calif.--()--DigiLens Inc., een wereldleider in golfgeleidertechnologie, kondigt met trots de lancering aan van SRG+, het volgende niveau van Surface Relief Gratings (SRG). SRG+ helpt de huidige toonaangevende Volume Bragg Gratings (VBG) van DigiLens vooruit met verbeterde efficiëntie, uniformiteit, vergroot gezichtsveld en compacte vormfactor - allemaal tegen een lage prijs, en met de mogelijkheid om op efficiënte wijze massaal te produceren.

Het SRG+-proces is een uitbreiding van de gevestigde VBG-technologie van DigiLens. Het resulteert in een SRG-structuur die geen resterende bias-laag heeft en de beste controle in zijn klasse over het creëren van roosterhoeken, wat leidt tot toonaangevende efficiëntie en minimale ooggloed.

Contactpersoon voor de pers bij DigiLens
Brian Hamilton