Quake Global door Yanmar Holdings geselecteerd voor hun telematica hardware behoeften

Quake Global is door Yanmar Holdings geselecteerd om telematica-hardware te leveren voor hun autonome spuitrobot YV01. Met dit nieuwe partnerschap zal Quake Global zijn aanwezigheid op de landbouwmarkt verder uitbreiden.

Quake Global partners to advance telematics and automation with Yanmar’s Spraying Robot YV01 (Photo: Business Wire)

SAN DIEGO--()--Quake Global, een toonaangevende leverancier van telematica hardware- en softwareoplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het is geselecteerd door Yanmar Holdings Co. Ltd. , een wereldwijde innovator in een breed scala van industriƫle apparatuur, met een belangrijke focus op het ontwerpen en produceren van geavanceerde oplossingen voor uitdagingen van klanten, als hun exclusieve leverancier voor telematica hardwarebehoeften voor hun Spraying Robot YV01.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Hide Tsuya via sales@quakeglobal.com of ga naar https://www.quakeglobal.com/request-a-demo