itel lanceert kosteneffectieve smartphone A60 in heel Afrika door diepgaande samenwerking met exploitanten

itel A60 New Product launch (Photo: Business Wire)

SHENZHEN, China--()--itel, het wereldwijd toonaangevende smart life merk dat zich inzet voor het leveren van betaalbare en kwalitatief goede elektronische consumentenproducten, heeft officieel zijn meest kosteneffectieve 4G-smartphone A60 in heel Afrika onthuld. itel heeft met succes solide samenwerkingsrelaties opgebouwd met 9 lokale operators in 17 Afrikaanse landen, waaronder MTN, Orange, Airtel, Vodafone, AirtelTigo, Moov Africa, Telma en Movicel, om itel-gebruikers meer value-for-money aanbiedingen en een uitstekende gebruikerservaring te bieden in opkomende markten.

Om de bekendheid van de A60, de meest kosteneffectieve 4G-smartphone, te bevorderen, heeft itel actief een reeks kanaalmarketingactiviteiten georganiseerd om de relaties met klanten te onderhouden en de kenmerken van het nieuwe product A60 te demonstreren.

Willa Cai
shaowa.cai@itel-mobile.com