Carbios sluit zich aan bij het Circular Economy netwerk van de Ellen MacArthur Foundation en wil "plastic afval en vervuiling tot het verleden laten behoren".1

• De innovaties van Carbios op het gebied van biorecycling en biologische afbreekbaarheid passen bij de drie acties van de Foundation voor een circulaire economie voor plastic: elimineren, innoveren, circuleren
  • Het werk van de Ellen MacArthur Foundation op het gebied van mode zal de bijdrage van Carbios aan het meer circulair maken van de textielindustrie ondersteunen

Carbios joins Ellen MacArthur Foundation’s circular economy network

CLERMONT-FERRAND, Frankrijk--()--Carbios (Euronext Growth Paris: ALCRB) (Paris:ALCRB), een pionieer in de ontwikkeling en industrialisering van biologische procedés om de levenscyclus van plastic en textiel opnieuw uit te vinden, kondigt aan dat het bedrijf lid is geworden van het netwerk van de Ellen MacArthur Foundation. Carbios deelt de inzet van de Foundation om de transitie naar een circulaire economie te versnellen, met name op het gebied van plastic en mode.

CARBIOS
Melissa Flauraud