Ervaar het netwerk van de toekomst, vandaag met Juniper Networks

Juniper Networks op Mobile World Congress 2023: Hal 2, stand D12, 27 februari - 2 maart

SUNNYVALE, Calif.--()--Juniper Networks (NYSE:JNPR), een leider in veilige, AI-gestuurde netwerken, zal dit jaar aanwezig zijn op de Mobile World Congress in Barcelona, Spanje, met een focus op zijn vermogen om nu "het netwerk van de toekomst" te leveren. Deze innovatie helpt klanten uitzonderlijke gebruikerservaringen te bieden, de operationele effectiviteit te stroomlijnen en de kostenefficiƫntie te maximaliseren.

Juniper gelooft dat het netwerk van de toekomst gebouwd en geƫxploiteerd moet worden op basis van vijf belangrijke principes:

• Open - om de beste in zijn klasse oplossingen en ecosystemen mogelijk te maken
  • Geautomatiseerd - om multivendor-netwerken te vereenvoudigen en de kwaliteit van de service te garanderen
  • Cloudified - voor optimale flexibiliteit en aanpasbaarheid van middelen en schaal
  • Veilig - om end-to-end doeltreffendheid op basis van inlichtingen te bieden zonder de verwerkingscapaciteit in gevaar te brengen
  • Duurzaam - om minder grondstoffen te verbruiken en de levenscyclus te verlengen

Media Relaties:
Penny Still