Posiflex toont eerste POS met clamshell-ontwerp op EuroShop 2023 en wil de bedrijfsefficiëntie herdefiniëren

Posiflex Technology, Inc. zal deelnemen aan EuroShop 2023 in Hal 6 / C42, in Düsseldorf, Duitsland. (Foto: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan--()--Als één van de top 5 POS-merken wereldwijd, heeft Posiflex Technology Inc. een unieke positie met zijn sterke ontwerpexpertise, productiemogelijkheden en levering van POS-terminals en randapparatuur, waardoor het een one-stop-shop service biedt om optimaal op de eisen van de klant in te spelen. Op weg naar een verdere sprong in zijn mondiale leiderschap, zal Posiflex het podium betreden op EuroShop Düsseldorf 2023 waar het de laatste innovaties in komende POS-terminal technologie en kiosk-oplossingen zal tonen, samen met een live demo-ervaring met retail- en hospitality-toepassingen.

Innovaties die Retail POSibilities verkennen

Primeur in de industrie is de POS-terminal uit de Haydn ZT-serie, met zijn clamshell-ontwerp en een displaybehuizing die je gemakkelijk kan openen en sluiten met één druk op de knop.

Posiflex Marketing Division: Jessiehsu@posiflex.com.tw

Posiflex Marketing Division: Jessiehsu@posiflex.com.tw