Verandering van CEO bij dSPACE: Dr. Carsten Hoff volgt Martin Goetzeler op

From left to right, dSPACE founder and shareholder Dr. Herbert Hanselmann, Dr. Carsten Hoff and Martin Goetzeler. (Photo: Business Wire)

PADERBORN, Duitsland--()--Op 17 april 2023 wordt Dr. Carsten Hoff (49) de nieuwe CEO van de dSPACE-groep, als opvolger van Martin Goetzeler (60), die op eigen verzoek en om persoonlijke redenen zijn functie neerlegt. Om een vlotte overdracht te verzekeren, zal Martin Goetzeler ook na 17 april 2023 ter beschikking blijven staan van de nieuwe CEO in een adviserende rol.

Dr. Carsten Hoff is een zeer ervaren manager, die bij uitstek geschikt is voor de taken die voor ons liggen bij dSPACE. Hij komt uit een onderzoeks- en ontwikkelingsgerichte achtergrond met een diploma in elektrotechniek en een doctoraat in computerwetenschappen.

dSPACE GmbH
Bernd Schäfers-Maiwald