Zayo versterkt infrastructuurleiderschap in Europa met cruciale glasvezeluitbreiding die wereldwijde internethubs van Parijs en Marseille met elkaar verbindt

Map of Zayo's new 400G enabled route connecting Paris and Marseille (Graphic: Business Wire)

PARIJS--()--Zayo Group Holdings, Inc., een toonaangevend wereldwijd communicatie-infrastructuurplatform, kondigt de implementatie aan van een nieuwe 400G-compatibele route die Parijs en Marseille met elkaar verbindt - inclusief first-in-market netwerkverharding van deze kritieke route door gebruik te maken van de volgende generatie glasvezeltechnologieƫn - om ondernemingen te voorzien van een eenvoudigere en veiligere manier om snel toenemend verkeer met hoge bandbreedte van deze top tien wereldwijde internethubs te transporteren.

"We zijn continu bezig met het uitbreiden, verbeteren en diversifiƫren van ons netwerk om onze klanten te ondersteunen met hun toenemende bandbreedte," aldus Yannick Leboyer, Europe Chief Operating Officer bij Zayo.

Avery Hand
BLASTmedia voor Zayo Group