100.000e in massa geproduceerde voertuig van Leapmotor rolt van de band

Leapmotor Reaches the Milestone of 100,000 Mass-produced Vehicles. Thanks for your support, the future can be expected. (Graphic: Business Wire)

HANGZHOU, China--()--Vandaag rolde het 100.000e in massa geproduceerde voertuig van Leapmotor van de band. Op 28 juni 2019 rolde het eerste in massa geproduceerde voertuig van Leapmotor, de S01, van de band. Het duurde drie jaar van S01 tot C11 (het 100.000e in massa geproduceerde voertuig), om de sprong van 0 naar 100.000 op het gebied van intelligente EV te realiseren. En het duurde slechts een half jaar om van 50.000 tot 100.000 voertuigen te komen.

Zhu Jiangming, de oprichter en voorzitter van Leapmotor, stelde in een bedankbrief dat Leapmotor in zeven jaar het vertrouwen van 100.000 gebruikers heeft gewonnen. Leapmotors dankbaarheid komt verder tot uiting in zijn houding die 'wars is van arrogantie en consistent in zijn oorspronkelijke aspiratie', om zo nog meer vrienden te maken. We zullen doorgaan met doorbraken en innovatie op het gebied van kerntechnologie en ons concentreren op het gebruikersgerichte concept om samen met onze gebruikers vooruit te kijken om zo alle consumenten de beste slimme mobiliteitservaring te bieden.

Na zeven jaar onafhankelijke complete R&D heeft de Leapmotor in 2022 een fenomenale ontwikkeling ingeluid:

In maart overschreed het maandelijkse leveringsvolume van Leapmotor-voertuigen voor het eerst de drempel van 10.000 eenheden;
In april lanceerde het bedrijf het eerste in massa geproduceerde model met CTC-technologie in China en werd de geïntegreerde technologie van batterijchassis met Leapmotors intelligent CTC-vermogen uitgebracht;
In mei werd de voorverkoop van de Leapmotor C01, het elektrische voertuig uitgerust met CTC-technologie zonder batterijpakket, gelanceerd en er zijn tot op heden 60.000 eenheden besteld; tegelijkertijd bereikte het leveringsvolume een nieuw hoogtepunt in mei, met een groei op jaarbasis van meer dan 200% gedurende 14 opeenvolgende maanden;
In juni ging het 100.000e in massa geproduceerde voertuig van de band.

Leapmotor stuurt op onafhankelijke wijze de kerntechnologie aan. Sinds 2015 heeft Leapmotor een op de korte termijn moeilijke, maar op de lange termijn correcte route van volledige R&D ontwikkeld, met als doel het kernconcurrentievermogen op basis van technologische innovatie op te bouwen. Dit heeft de capaciteit van Leapmotor om externe risico's onder onzekere factoren te weerstaan aanzienlijk verbeterd.

Om de onzekerheid van de toeleveringsketen het hoofd te bieden, heeft Leapmotor bovendien van tevoren een lay-out gemaakt, het mechanisme van multi-toeleveringsbedrijven en multi-regionale planning opgebouwd en het vermogen van de toeleveringsketen om risico's te weerstaan effectief verbeterd.

Met de verdere innovatie en verbetering van de Leapmotor-productmatrix zal Leapmotor weer en wind trotseren en de beste slimme mobiliteitservaring aan alle consumenten blijven leveren.

Tammy Hu
E-mail: hu_huiling@leapmotor.com