MapleStory viert 17de verjaardag met een geïnspireerde trip naar het Blooming Forest van Arcana

Verjaardagsupdate verheugt zich in een overvloed van evenementen om te spelen en beloningen om te verdienen!

MapleStory Blooming Forest 17th Anniversary #Nexon #NexonAmerica #MapleStory (Graphic: Business Wire)

LOS ANGELES--()--MapleStory, het originele gratis te spelen, side-scrolling 2D MMORPG van Nexon, heeft bekendgemaakt dat de laatste update voor de viering van de 17de verjaardag van de game, Blooming Forest, nu live is. De update brengt een overvloed aan natuur naar het bos van Arcana en de geesten nodigen Maplers uit om wat tijd door te brengen tussen de bloemen, bomen, rotsen en ook het onkruid!

Het verhaal van MapleStory is er één van lange adem in een tijd waarin games in een oogwenk op de markt komen en even snel weer weg zijn. MapleStory werd gelanceerd in 2005 en het unieke 2D-side-scrolling MMORPG met een agressieve leuke gamestijl verwierf legio fans, bekend als Maplers, en een spelersbasis die snakt naar een vleugje nostalgie. Nu, in het zeventiende jaar blijft MapleStory groeien doordat het nieuwe opwindende uitdagingen en avonturen biedt die de moeite waard zijn voor Maplers van alle leeftijden.

En, om de 17de verjaardag van MapleStory te vieren, hebben de geesten speciale evenementen naar het Blooming Forest gebracht! Maplers kunnen Blooming-munten verdienen via verscheidene activiteiten tijdens de evenementen, die dan gebruikt kunnen worden bij de gemeenschappelijke muntshop van Blooming en de persoonlijke muntshop van Blooming voor waardevolle verbetering en cosmetische items.

Er zijn voor Maplers veel manieren om qualitytime door te brengen in het Arcana-bos door deelname aan themaevenementen en -missies, waaronder:

• Blossoming Flowers (27 april tot 14 juni): Help de bloeiende bloemen in het Blooming Forest door ze zonlicht te geven en beloningen te verkrijgen en Blooming-vaardigheidspunten voor elke keer dat ze bloeien! Blooming-vaardigheidspunten kunnen worden gebruikt om de passieve statistieken van Maplers te verbeteren.
  • Floral Blessing (27 april tot 14 juni): Strooi bloemzaden uit zodat bloemen in de lente overal kunnen bloeien. Wanneer zij de zoektocht accepteren kunnen Maplers de Floral Blessing-vaardigheid verwerven die hen extraatjes en bonussen zullen opleveren. Het versterken van de Floral Blessing-vaardigheid door deze op te vijzelen, zal deze Maplers vervolgens extra Blooming-munten geven.
  • Blooming Race (27 april tot 24 mei): Ren door de plattegrond, vermijd verscheidene obstakels in de vijf stadia van de race en verdien Blooming-munten gebaseerd op het laatste stadium dat is gepasseerd.
  • Legion Gardening (27 april tot 14 juni): Biedt een helpende hand en verwijder onkruid, zodat de bloemen van het Blooming Forest kunnen bloeien! Spelers met een Legion-niveau van meer dan 500 (cumulatief totaal van alle niveaus van je karakter) zullen onkruid blijven verwijderen onafhankelijk van de loginstatus.
  • Blooming Moment (27 april tot 14 juni): Het zonlicht en de wind van het Blooming Forest zijn zeer speciaal! Ga elke 30-minutenpunt van elk uur de Blooming Forest weideplattegrond in om een buffer warm lentezonlicht of koele lentewind te ontvangen. Koele lentewind zal op alle oneven uren actief zijn, terwijl warm lentezonlicht elke even uren actief zal zijn. Buffers warm lentezonlicht en koele lentewind worden gestapeld met andere vergelijkbare buffereffecten.
    • Warm lentezonlicht: Verleent EXP +15% gedurende 30 minuten
    • Koele lentewind: Verleent STR/DEX/INT/LUK +15, Weapon ATT / Magic ATT +15, Enemy Defense Ignored +15%, Boss Damage +15%, MaxHP/MaxMP +1500 gedurende 30 minuten

Verwaarloos de tuinen van het Arcana-bos niet! Heel veel plezier en gulle beloningen wachten MapleStory-spelers in het Blooming Forest.

Assets: HIER

Social media: Twitch / Facebook / Twitter / YouTube / Website

Over MapleStory https://maplestory.nexon.net

MapleStory is een van de grootste en meest actieve gratis te spelen, side-scrolling MMORPG's met alleen al meer dan 13 miljoen geregistreerde spelers van zijn wereldwijde services op een totaal van zeven MapleStory–services over de hele wereld. De game werd in mei 2005 voor het eerst uitgebracht in Noord-Amerika en blijft sinds de lancering meer dan 17 jaar geleden groeien en zich ontwikkelen, samen met de enthousiaste community. Er zijn tot nu toe meer dan 274 miljoen karakters gecreëerd, wat MapleStory tot het 4de land met de meeste inwoners ter wereld zou maken.

Over Nexon America Inc. https://www.nexon.com/

Nexon America Inc. is opgericht in 2005 en levert uitstekende gratis te spelen online game-expertise en live game-ondersteuning, waarbij het gebruik maakt van de sterke punten van NEXON Co., Ltd. (‘Nexon’) en deze toepast voor een uniek westers publiek. Nexon America heeft al meer dan een decennium consequent iconische franchises zoals MapleStory en Mabinogi ondersteund. Deze hebben records gebroken en spelers geboeid. Met nieuwe projecten in het verschiet, handhaaft Nexon America de baanbrekende en innovatieve geest van het moederbedrijf, door gebruik te maken van de benadering dat de speler op de eerste plek komt, terwijl het de best mogelijke gameplay-ervaringen voor de westerse markt ontwerpt.

Brian Klotz
Nexon America