LightCON lanceert voorverkoop van NFT's voor hun nieuwe game, Rise of Stars (ROS)

• De NFT-voorverkoop voor ROS’s item Warship Carriers start op 27 januari
  • 1504 Warship Carrier NFT-lucky-boxen verkocht via de WEMIX-veiling
  • 1,2 miljoen Silthereum worden aangeboden via een droppingevent, enz.

Rise of Stars (ROS) lanceert NFT-voorverkoop van Warship Carriers op 27 januari. Warship Carrier is een item dat de oorlogsschepen verscheidene stevige voordelen biedt en als belangrijkste spil dient in het ROS token-ecosysteem. De voorverkoop vindt tussen 27 januari en 17 februari twee maal plaats op de WEMIX-veiling. 1504 Warship Carrier NFT-lucky-boxen zullen verkocht worden tegen kortingsprijzen op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. (Afbeelding: Business Wire)

SEONGNAM, Zuid-Korea--()--Rise of Stars (ROS), een nieuwe mobiele game ontwikkeld door LightCON, een dochterbedrijf van WEMADE MAX (co-CEO's: Hyunguk Chang, Gilhyung Lee) (KOSDAQ: 101730), lanceert voorverkoop van NFT's van Warship Carriers op 27 januari.

ROS is de eerste 4x blockchain-game die op het WEMIX-platform wordt uitgebracht. Naast een zware strijd in real time maakt deze game, die zich afspeelt in het immense universum, gebruik van gedetailleerd ontworpen oorlogsschepen en planeten.

In het bijzonder biedt ROS Silthereum, een nieuw game-token, en het item ‘Warship Carrier’ waarop NFT wordt toegepast. Voorafgaand aan de officiële start wordt de NFT voorverkocht.

Warship Carrier, dat een groot aantal oorlogschepen vervoert, is een item dat de oorlogschepen verscheidene stevige voordelen biedt en dienst doet als de belangrijkste spil in het token-ecosysteem van ROS. Het heeft als functie om Silther-deeltjes te delven, die geruild kunnen worden voor Silthereum, het game-token. Hoe hoger de Warship Carrier-rang, des te meer gedolven Silther-deeltjes.

De voorverkoop vindt tussen 27 januari en 17 februari twee maal plaats op de WEMIX-veiling. 1504 NFT Warship Carrier lucky-boxen zullen tegen kortingsprijzen verkocht worden op basis van 'wie het eerst komt, het eerst maalt'.

Via de eerste voorverkoop van 27 januari tot 3 februari zullen 500 rang-1 Warship Carrier lucky-boxen en 252 rang-2 Warship Carrier lucky-boxen worden verkocht voor prijzen met een korting van 20%. Tijdens de tweede voorverkoop van 10 februari tot 17 februari, worden dezelfde hoeveelheden verkocht met 10% korting op de prijs.

Om de eerste NFT-voorverkoop van ROS te markeren, zullen 1,2 miljoen Silthereum-tokens worden aangeboden via een droppingevent. Alle NFT-kopers zullen een totaal van 201.200 Silthereum-tokens aangeboden krijgen. Daarnaast zullen aan 20.000 gebruikers die deelnemen aan het community-event via loten elk 50 Silthereum-tokens worden verstrekt.

Op de 12e opende ROS de voorregistratie in de Google Play en de Apple App Store in alle wereldwijde regio’s met uitzondering van Korea en China, enz. Om de opening van de wereldwijde voorregistratie te vieren, wordt een droppingevent gehouden waarbij in totaal één miljoen Silthereum-tokens worden aangeboden.

Voor LightCON
Wemade Co., Ltd.