SEB, Pohjoismaiden johtava liikepankki, valitsee SunTecin ratkaisut seuraavan sukupolven tarjous- ja laskutusohjelman automatisointiin

LONTOO ja BANGALORE, Intia--()--SunTec Business Solutions, maailman johtava hinnoittelu- ja laskutusyritys, on ilmoittanut yhteistyöstään SEB:n kanssa. Pohjoismaiden johtava liikepankki on valinnut yrityksen ratkaisut seuraavan sukupolven tarjous- ja laskutusohjelman automatisointiin maailmanlaajuisesti koko konsernissa. SunTecin ratkaisut digitalisoivat pankin myyntiprosessin sopimuksen hallinnasta ja hinnoittelusta laskutukseen.

SEB valitsi SunTecin avustamaan teknisissä asioissa, jotta pankki voisi toteuttaa tärkeimmät strategiset aloitteet parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi sekä lisätä omaa kestävyyttään ja joustavuuttaan. Lisäksi SEB pyrkii kasvattamaan yritystoimintaansa suurille yrityksille ja rahoituslaitoksille kuten myös pienille ja keskisuurille yrityksille.

SEB:n transaktiopalveluiden apulaispäällikkö Olle Durelius sanoo: ”Tavoitteemme on kehittää nykyisiä menetelmiämme, ja ryhdymme innolla SunTecin kanssa laajentamaan ja helpottamaan digitalisaatiota ja automatisaatiota. Etsimme ratkaisuntarjoajaa, joka tukisi toimintamme muutoksia. SunTec osoittautui samanmieliseksi kumppaniksi, jolta saisimme apua myyntiprosessin digitalisointiin, markkinoille saattamisen nopeuttamiseen, tulonmenetysten estämiseen, manuaalisten toimien vähentämiseen ja sen varmistamiseen, että laskutamme asiakkaita näiden odotusten mukaan. SunTecin ratkaisujen ja Xelerate-alustan avulla voimme näin aluksi tukea yrityksemme kassanhallintaa sekä maailmanlaajuisia ja alisäilytyspalveluja.”

SunTecin perustaja ja toimitusjohtaja Nanda Kumar sanoo: ”Teemme mielellämme yhteistyötä SEB:n kanssa parantaaksemme sen asemaa yritysasiakkaiden neuvonantajana. Autamme pankkia kehittämään toimintaansa sekä varmistamaan tarjoamiensa palveluiden digitaalisen jakelun. Xelerate-alustamme kattava ratkaisuvalikoima tarjoaa ohjelmointirajapintoihin sopivan ja luonnostaan modulaarisen teknologisen infrastruktuurin, joka automatisoi koko prosessin tarjouksesta laskutukseen. Tämä on merkittävä saavutus yhtiöllemme Pohjoismaissa. Lisäksi se vahvistaa, että yhä useamman pankin tulee siirtyä kolmivaiheiseen asiakas-palvelin-arkkitehtuuriin, jossa hyödynnetään älykästä välivaihetta joustavuuden ja asiakaskeskeisyyden varmistamiseksi.”

Tietoa SunTecista

SunTec on maailman suurin hinnoittelu- ja laskutusyritys, joka luo yhtiöille arvoa pilvipohjaisten tuotteidensa kautta. Yli 130 asiakasta yli 45 maassa luottaa SunTecin palveluihin tarjotakseen erittäin mukautettuja tuotteita, tarjouksia, hinnoittelua, kanta-asiakasohjelmia ja laskutusta yli 400 miljoonalle loppukäyttäjälle. SunTecin tuotteet perustuvat Xelerate-jakelukanavaan, joka on pilvinatiivi sekä pilviagnostinen, asettaa ohjelmointirajapinnan etusijalle ja perustuu mikropalveluihin. Tuotteemme toimitetaan paikallisesti, yksityisellä pilvellä ja SaaS-muodossa. SunTec toimii maailmanlaajuisesti muun muassa Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Sakassa, Arabiemiirikunnissa, Singaporessa, Kanadassa, Australiassa ja Intiassa. Katso lisätietoja verkkosivultamme www.suntecgroup.com tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen marketing@suntecgroup.com.

Tämän ilmoituksen alkuperäiskielinen versio on tekstin ainoa virallinen versio. Käännös on tarjolla vain lukijan mukavuuden vuoksi, ja sitä tulee verrata alkuperäiskieliseen versioon, joka on ainoa oikeudellisesti todistusvoimainen teksti.

SunTec:
Sapna V Chhabria