Enseo selecteert Verimatrix om entertainment content te beschermen die wordt geleverd via nieuwe settopboxen

Verimatrix’s client-side watermerk technologie, VideoMark, helpt te voldoen aan studio-eisen

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Euronext Paris: VMX), de leider in het versterken van de moderne verbonden wereld met mensgerichte beveiliging, heeft vandaag aangekondigd dat Enseo, gevestigd in Plano, Texas, de belangrijkste leverancier van technologie diensten op het gebied van gastvrijheid, Verimatrix-tools tegen piraterij heeft geselecteerd om hoge – waardeer entertainment inhoud voor belangrijke klanten.

De videodiensten die Enseo wilde beschermen tegen piraten, geleverd via de nieuwe settopboxen, hadden specifieke watermerk technologie nodig om te voldoen aan de studiovereisten die regelmatig gepaard gaan met de nieuwste entertainment opties. Enseo, dat eerder ook met Verimatrix aan vergelijkbare projecten werkte, implementeerde de beproefde Verimatrix VideoMark-tool die beschermt tegen digitale en analoge aanvallen op apparaat- en abonneeniveau.

Verimatrix Investor Contact:
Jean-François Labadie, Chief Financial Officer