• Opende de wereldwijde teasersite voor de nieuwe titel ‘Rise of Stars (ROS)’
  • SF-strategiespel ontwikkeld op WEMIX
  • Streven naar een wereldwijde lancering in het 1e kwartaal van 2022

LightCON onthult wereldwijde teasersite voor nieuwe mobiele game ‘Rise of Stars (ROS)’. ROS is een nieuw mobiel SF-strategiespel met uitgebreid ontworpen oorlogsschepen en planeten in het uitgestrekte universum. Onder het motto ‘The 4x Blockchain Game for the Greatest Conqueror’ (Het 4x Blockchain-spel voor de grootste veroveraar) is de teasersite ontworpen om gebruikers te helpen de unieke sfeer van ROS en het gameconcept te ervaren met het representatieve beeld van de game. ROS bouwt een systeem waarmee spelers gametokens kunnen verkrijgen via het mijnen van bronnen binnen planeten. Het streeft naar een wereldwijde lancering in het 1e kwartaal van 2022. (Afbeelding: Business Wire)

SEONGNAM, Zuid-Korea--()--Rise of Stars (ROS), een nieuwe mobiele game die wordt ontwikkeld door LightCON, een dochteronderneming van WEMADE MAX (Co-CEO’s: Hyunguk Chang, Gilhyung Lee) (KOSDAQ: 101730), heeft vandaag zijn wereldwijde teasersite geopend.

Het heeft ook leuke elementen, zoals voor spelers om planeten met rijke grondstoffen in het sterrenstelsel te vinden en deel te nemen aan gevechten tegen tegenstanders, naast de strategische planning om de macht uit te breiden door middel van massale realtime oorlogsvoering.

Tegelijkertijd bouwt ROS een systeem waarmee spelers gametokens kunnen verkrijgen via het mijnen van bronnen binnen planeten.

Door de toepassing van de blockchain-technologie van Wemade introduceert ROS een nieuwe game-token en ook een non-fungible token (NFT) op het WEMIX-platform.

ROS wordt wereldwijd geleverd onder de titel ‘Rise of Stars on WEMIX’. ROS stelt alles in het werk om een succesvolle wereldwijde servicelancering in het eerste kwartaal van volgend jaar te garanderen. Het lanceert vervolgens de game-informatie en speelvideo’s na de opening van de teasersite.

* 'Rise of Stars' Teaser site: https://www.riseofstars.io

Voor LightCON