Q4 Inc. kondigt nieuw platform voor virtuele evenementen aan, ontworpen voor kwartaalinkomsten

Bedrijf voorziet in pre-release van nieuw platform, ontworpen om ervaringen ten aanzien van kritische kwartaalresultaten voor beleggers en investor relations-teams naar een hoger niveau te tillen

TORONTO--()--Q4 Inc., (TSX: QFOR), een toonaangevend communicatieplatform voor de kapitaalmarkten, heeft de pre-release aangekondigd van het nieuwe Q4 Virtual Events Platform ('het Platform'), dat van de grond af is ontworpen om innovatieve en boeiende evenementen over de inkomsten van beursgenoteerde bedrijven te bieden.

Het nieuwe virtuele evenementenplatform van Q4, dat in de komende inkomstenseizoenen wordt uitgerold, is speciaal ontworpen voor inkomsten en is gebouwd met behulp van de nieuwste cloudstream-technologieën samen met verbeterde ondersteuning voor webcasting, en de consolidatie van evenementbeheer, technologie en inkomstencoördinatie via één platform en servicepartner, namelijk Q4.

Meer dan 200 Q4-klanten gebruiken het nieuwe platform dit kwartaal voor hun kwartaalverdiensten. Dit omvat Q4 Inc., dat onlangs naar de beurs ging op de TSX en op 10 november de financiële resultaten van het derde kwartaal - het eerste inkomstenevenement van het bedrijf - op het nieuwe platform zal melden.

Het platform biedt ondersteuning voor hoogwaardig geproduceerde live en vooraf opgenomen videostreaming, geïntegreerde audioconferenties, schermdeling en is ontworpen om boeiende ervaringen te bieden aan beleggers, terwijl de zakelijke klanten en evenementmanagers zo worden voorzien van eenvoudige tools voor evenementbeheer. Daarnaast ondersteunt het platform live op tekst gebaseerde vraaginzendingen van publieksleden.

"We zijn verheugd om via ons nieuwe platform en onze nieuwe diensten een innovatieve inkomstenervaring te bieden aan onze klanten op de kapitaalmarkten," aldus Darrell Heaps, CEO. “Terwijl we doorgaan met investeren in en het opbouwen van ons communicatieplatform voor de kapitaalmarkten, gebeurt dit door de lens van de wijze waarop het vierde kwartaal de inkomstenervaring voor alle betrokkenen kan verbeteren, van een efficiëntere workflow tot betere betrokkenheidstools en toegang tot kritieke gegevens die een effectievere interactie binnen de beleggingsgemeenschap mogelijk maken. We kijken ernaar uit om dit nieuwe platform te presenteren tijdens onze kwartaalresultaten op 10 november, waarbij gebruik wordt gemaakt van streaming video en op tekst gebaseerde tools voor het inzenden van vragen.”

Q4 zal de komende maanden doorgaan met het lanceren van extra functies voor dit zeer schaalbare platform met verbeterde hoogwaardige alternatieven voor videostreaming, verbeterde geïntegreerde workflow binnen het Q4-communicatieplatform voor de kapitaalmarkten, evenals uitgebreide analyses die zijn ontworpen om belangrijke inzichten te bieden voor een proactieve IR-strategie.

Over Q4 Inc.

Q4 Inc., (TSX: QFOR) is een toonaangevend communicatieplatform voor de kapitaalmarkten dat de manier verandert waarop beursgenoteerde bedrijven, beleggers en investeringsbanken beslissingen nemen om elkaar op efficiënte wijze te ontdekken en met elkaar te communiceren en in contact te komen. Het end-to-end Q4-technologieplatform faciliteert interacties tussen de kapitaalmarkten via zijn IR-websiteproducten, virtuele evenementenoplossingen, kapitaalmarkten-CRM, aandeelhouders- en marktanalysetools. Het bedrijf is een vertrouwde partner voor meer dan 2.500 beursgenoteerde bedrijven wereldwijd, waaronder 50% van de S&P 500. Q4 is gevestigd in Toronto, met kantoren in New York en Londen. Lees meer op q4inc.com.

Investor Relations-contacpersoon: Matt Tractenberg, ir@q4inc.com
Mediavragen: Karen Greene, media@q4inc.com