VistaPrint tilbyder nu hele pakken med Vista: Mindre virksomheders partner til design-, digital- og trykkeritjenester

Brandets udvikling præsenteres sammen med Vistas køb af Depositphotos og dennes datterselskab Crello

BARCELONA, Spain--()--VistaPrint, design- og marketingpartneren for millioner af mindre virksomheder i hele verden, annoncerede i dag en betydningsfuld brandudvikling: Lanceringen af Vista. Dette nye overordnede brand omfatter VistaPrint, 99designs by Vista, Vista x Wix samt virksomhedens seneste opkøb. Dette opkøb inkluderede Crello, der er en hurtigtvoksende, global leder på markedet for gør-det-selv (DIY) digitalt design. Crello, nu omdøbt til VistaCreate under Vista, tilbyder en platform, som gør det nemt for mindre virksomheder at gøre deres planer om digitalt design og tilstedeværelse på sociale medier til virkelighed, uanset deres erfaring med design.

“I mere end 20 år har vi hjulpet mindre virksomheder med at se troværdige ud i takt med at deres behov har ændret sig,” sagde Robert Keane, grundlægger og administrerede direktør hos Vista og dets moderselskab Cimpress. “Vi er glade for at præsentere vores nye overordnede brand, Vista, som reflekterer vores fortsatte transformation til at være ekspertpartneren for design og marketing for mindre virksomheder i hele verden. Lanceringen af VistaCreate er en afgørende del af denne rejse, som giver mindre virksomheder adgang til en kreativ designløsning i verdensklasse til brug på sociale medier.”

I løbet af de seneste to år har Vista foretaget adskillige strategiske ændringer og betragtelige investeringer for at imødekomme de skiftende behov hos ejere af mindre virksomheder og skabe kundeværdi. Pandemien har ændret verden for mindre virksomheder og gjort det mere vigtigt end nogensinde, at de har end-to-end-løsninger, som støtter dem online, offline, på rejser og på ethvert tidspunkt i løbet af deres iværksætterrejse. Vistas undersøgelser viser, at 82 % af mindre virksomheders marketingbehov nu omfatter tryk, design og digital.

I oktober 2020 købte Vista 99designs for at give mindre virksomheder adgang til designere i verdensklasse til at lave deres perfekte logo, hjemmeside, emballage og meget mere. I august i år annoncerede Vista et partnerskab med den førende skybaserede platform til webudvikling, Wix, til at styrke oprettelse og administration af Vista x Wix-hjemmesider og tilknyttede digitale løsninger for mindre virksomheder.

I dag har Vista taget endnu et vigtigt skridt imod at kunne tilbyde et overbevisende, fuldspektret designtilbud. Gennem opkøbet af Crello og dets rebranding som VistaCreate giver Vista nu mindre virksomhedskunder et kæmpe bibliotek med professionelt designede brugervenlige skabeloner, der giver mulighed for at lave førsteklasses markedsføringsmaterialer til sociale medier og digitalt brug på få minutter ved hjælp af VistaCreates hjemmeside og mobilapp til både iOS og Android. Platformen har allerede mange millioner registrerede brugere i mere end 150 lande, som skaber mere end en million projekter hver måned.

Som del af købet har Vista også fået Depositphotos, en markedsplads med indhold på lager med mere end 200 mio. billeder, videoer og musikvalg uden licensafgifter til fantastiske design. Depositphotos er en velfungerende platform for det kreative fællesskab med over 100.000 bidragsydere.

Vadim Nekhai, vicedirektør hos VistaCreate og Depositphotos sagde: “For mere end 20 år siden opfandt VistaPrint online design- og udgivelsesværktøjer til trykte markedsføringsmaterialer for at give mindre virksomheder mulighed for at skabe flotte design uden at skulle lære at bruge kompliceret software. VistaCreate giver den samme enkelthed til sociale medier og andre former for digitalt design, og Depositphotos bidrager med et kæmpe bibliotek af billeder, videoer og musik i høj kvalitet. Vi ser frem til at være del af Vista-teamet i takt med at vi fortsætter med at innovere sammen for at hjælpe mindre virksomheder med at se professionelle ud, både online og offline.”

Nekhai, tidligere CEO hos Depositphotos, er med i Vista-teamet og vil fortsat lede VistaCreate og Depositphotos og rapportere til EVP og direktør for International for Vista, Florian Baumgartner.

Få flere oplysninger om Vista på vista.com.

Om Vista

Vista er design- og markedsføringspartneren for millioner af små virksomheder i hele verden. Vista er en global remote-first-virksomhed og har en voksende markedsandel med medarbejdere i mere end 25 lande.

I over 20 år er vi blevet inspireret af små virksomheder, og vi arbejder uafbrudt på at levere løsninger, der dækker deres foranderlige behov. Sammen repræsenterer VistaCreate, 99designs by Vista og VistaPrint en komplet løsning til design, digital og tryk, der kan løfte mindre virksomheders tilstedeværelse fysisk og digitalt og hjælpe dem med at opnå succes.

Vista er et Cimpress-selskab (Nasdaq: CMPR). Find ud af mere på vista.com.

Emma De Masi
pr@vista.com