Karat pioniert met de interview cloud om technisch inhuren te transformeren en haalt $ 110 miljoen binnen in Series C-financiering

Tiger Global leidt financiering om de Karat Interviewing Cloud snel op te schalen en te versnellen als de meest vooraanstaande standaard voor het inhuren van technisch talent

Loading media player...

Karat co-founders, Mo Bhende and Jeffrey Spector, announce the company's $110M Series C funding round and share their vision for the future of technical hiring in the Interviewing Cloud.

SEATTLE--()--Karat, de wereldleider in technische interviews en pionier van de Interviewing Cloud, heeft vandaag een Series C-financieringsronde van $ 110 miljoen aangekondigd tegen een waardering van $ 1,1 miljard. Karat’s branchebepalende mens + technologie-oplossing levert 24/7 live technische interviews namens klanten, terwijl diepe strategische partnerschappen worden gesmeed die enorme waarde ontsluiten voor leiders op het gebied van engineering en talentacquisitie.

Gordie Hanrahan
Karat