Temenos geselecteerd door Green Dot om te helpen bij het bouwen en versterken van de digitale bank en het cloud gebaseerde verwerkingsplatform van Fintech

De Temenos Banking Cloud zal meer functies, functionaliteit en schaalbaarheid mogelijk maken op een meer gestroomlijnd, veilig platform voor de klanten van Green Dot’s directe en bancaire platform diensten

GENÈVE--()--Temenos (SIX: TEMN), het bank softwarebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat Green Dot Corporation (NYSE: GDOT) The Temenos Banking Cloud heeft ingeschakeld als zijn voorkeursplatform om zijn directe digitale bank- en bankplatform van stroom te voorzien services (of “BaaS”) partners, waardoor klanten meer uitgebreide, veilige en gestroomlijnde bank- en betalingservaringen krijgen, evenals schaalbare groei.

Investor and Media Contacts

Investors