Bermuda Virtual Tech Summit 2021 begint morgen

BDA CEO David Hart (Photo: Business Wire)

HAMILTON, Bermuda--()--De Bermuda Business Development Agency (BDA) moedigt het publiek aan om zich nu te registreren voor de Bermuda Virtual Tech Summit 2021 die morgen, woensdag 13 oktober, begint.

De top van dit jaar – gecentreerd rond het thema Transforming the Digital Landscape – biedt een spannend programma van tot nadenken stemmende panels met wereldwijde techleiders.

David Hart, BDA CEO zei: “Namens de BDA zijn we trots om dit driedaagse evenement aan te bieden met 79 sprekers in 23 panels. Drieënzestig lokale en internationale bedrijven nemen deel, samen met 12 BDA-sponsors en partners die het evenement helpen plaatsvinden. Boeiende, geavanceerde technische onderwerpen zoals: gedecentraliseerde financiën, niet-vervangbare tokens, digitale identiteit en de transformatie van waarde-uitwisseling zullen worden besproken, evenals hoe Bermuda het innovatieve platform voor uw technologiebedrijf kan zijn.”

Stuart Roberts, Director of Communications & PR
stuart@bda.bm, +1 441 292 7774