SmartStream Air biedt AI-afstemming verwerking voor Fisher & Paykel apparaten

LONDEN--()--SmartStream Technologies, de aanbieder van financiële Transaction Lifecycle Management (TLM®) oplossingen, kondigt vandaag aan dat Fisher & Paykel Appliances, de wereldwijde fabrikant van huishoudelijke apparaten, actief in meer dan 50 landen, heeft getekend met SmartStream Air – waardoor het financiële team van het bedrijf met cloud-native, AI-technologie voor bankreconciliaties wordt voorzien.

Als toonaangevende fabrikant van apparaten met hoofdkantoor in Nieuw-Zeeland, benaderde Fisher & Paykel Appliances SmartStream om hun tooling voor gegevensbeheer en afstemming te evalueren. SmartStream Air is agnostisch voor gestructureerde gegevensindelingen die geen IT-vaardigheden vereisen om te gebruiken, en zal de gegevens afstemming verwerking van de financiële afdeling snel automatiseren. De AI-oplossing kan eenvoudig worden geïntegreerd met de bestaande systemen van Fisher & Paykel Appliances, waardoor ze aanvullende analyses op afgestemde gegevens kunnen uitvoeren. Bovendien biedt het business intelligence door verbinding te maken met tools van derden die al intern zijn geïmplementeerd.

Shamira Alidina, Media Relations Director, Dina Communications
Tel: +44 (0) 7801 590718