MMIT/Evaluate Neem Panalgo over om snelheid en vertrouwen te brengen in Pharma Analytics en besluitvorming

De verhuizing zal resulteren in een ontwrichtend, toonaangevend analyseplatform dat on-demand inzichten biedt in tientallen genormaliseerde real-world bewijs- en markttoegang gegevenssets die de besluitvorming van pijplijn tot recept ondersteunen

YARDLEY, Pa.--()--Managed Markets Insight & Technology (MMIT) en Evaluate, (een portfoliobedrijf uit Wales, Carson, Anderson & Stowe en Hg) – dat vorige maand de krachten bundelde om een wereldwijde pharma commercial intelligence van $ 1,6 miljard te worden provider – kondigde de overname aan van Panalgo, een vooraanstaand bedrijf voor gegevensanalyse in de gezondheidszorg dat veel van de grootste organisaties voor biofarmaceutische, medische apparatuur en contractonderzoek over de hele wereld bedient.

Media:
Melody Udell