Diligent neemt nieuwe Senior Vice President van Worldwide Partnerships aan

Leiderschapspositie om het partner ecosysteem van Diligent te koesteren en uit te breiden om de wereldwijde groei te versnellen

NEW YORK--()--Diligent Corporation, de wereldleider in SaaS governance, risk en compliance (GRC), kondigt vandaag aan dat Ricardo Moreno zich bij het bedrijf heeft gevoegd als de nieuwe Senior Vice President van Worldwide Partnerships en ook de commerciƫle groei voor Latin zal leiden Amerika.

In de nieuw gecreƫerde rol zal Moreno een wereldwijde strategie ontwikkelen en uitvoeren om nieuwe inkomstenstromen voor Diligent te stimuleren door go-to-market en technologische partnerschappen en middelen, mogelijkheden en prikkels uit te breiden om de wederzijdse waarde van partnerschappen te maximaliseren. Daarnaast zal hij verantwoordelijk zijn voor het genereren van inkomsten en bedrijfsontwikkeling als Chief Revenue Officer van Latijns-Amerika voor het bedrijf.

Media:
Samuel Barber