Kymeta demonstreert LEO en GEO SATCOM-interoperabiliteit tijdens militaire Battle Lab-oefening

De Kymeta™ u8-terminal is de eerste en enige terminal die vandaag beschikbaar is en die COTM en COTP kan opzetten met LEO- en GEO-constellaties

Kymeta demonstrates LEO and GEO interoperability with the u8 at technical demonstration. (Photo: Business Wire)

REDMOND, Wash.--()--Kymeta (www.kymetacorp.com), het communicatiebedrijf dat wereldwijd mobiel maakt, kondigde vandaag naadloze interoperabiliteit aan tussen de Kymeta™ u8-terminal, Kepler Communications Low Earth Orbit (LEO)-satellieten en geostationaire ( GEO) SATCOM-terminals tijdens een jaarlijkse militaire gevechtslaboratoriumoefening gericht op de integratie van operaties, inlichtingen en technologie.

De u8 is de eerste en enige terminal die vandaag beschikbaar is om de automatische overdracht te demonstreren tussen een GEO SATCOM-terminal en Kepler LEO-constellatie met hoge doorvoer voor communicatie onderweg (COTM) en in pauze (COTP). De strijders van vandaag hebben toegang nodig tot commando- en controlenetwerken (C2) die berichtenverkeer, e-mail, VoIP en VTC’s leveren, evenals netwerken met een hogere doorvoer voor het verzenden en ontvangen van grote hoeveelheden gegevens. De demonstratie bewees dat toegang tot C2-netwerken en communicatie met hoge doorvoer mogelijk is met een enkele geïntegreerde terminal, de u8.

Business Inquiries for Kymeta:
Brenda Kuhns
Director of Marketing
Kymeta Corporation
bhuhns@kymetacorp.com

Media Inquiries for Kymeta:
Amanda Barry
Director of PR & Content
The Summit Group
abarry@summitslc.com

Business Inquiries for Kymeta:
Brenda Kuhns