Wipro wint Google Cloud Specialization Partner of the Year Award voor Application Development

NEW YORK & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocessendiensten, heeft vandaag bekendgemaakt dat het de 2020 Google Cloud Global Specialization Partner of the Year award voor Application Development heeft ontvangen.

Wipro werd erkend voor zijn prestaties in het Google Cloud-partnerecosysteem voor het helpen van gezamenlijke klanten bij het versnellen van hun digitale transformatie door het ontwikkelen van op maat gemaakte cloud-native applicaties op het Google Cloud-platform. Wipro werd geselecteerd voor deze prijs omdat het consequent innovatief denken en uitstekende klantenservice heeft getoond door Google Cloud te gebruiken om toonaangevende oplossingen te creƫren. Deze innovatieve oplossingen en toewijding aan klantenservice hebben de digitale transformatie vereenvoudigd en de operationele efficiƫntie voor onze klanten verbeterd.

Media Contact:
Sony Shetty