Skechers en kansaïyamamoto werken samen aan Limited Edition Collection

Skechers x kansaïyamamoto Collab bevat heren- en damesschoenen geïnspireerd door de overleden Japanse ontwerper

Skechers Max Cushioning styles from the limited-edition Skechers x kansaïyamamoto collaboration featuring the artist’s iconic Kabuki-inspired designs. (Photo: Business Wire)

LOS ANGELES--()--Een viering van high fashion en avant-garde beelden arriveert bij Skechers, The Comfort Technology Company™ in een opwindende nieuwe samenwerking op het gebied van schoenen, geïnspireerd door de overleden iconische Japanse ontwerper Kansai Yamamoto. De limited-edition Skechers x kansaïyamamoto-collectie van vier modieuze sneakers voor dames en heren omarmen Kansai’s esthetiek en wordt gelanceerd op zijn eerste sterfdag, 21 juli, in Japan, Noord-Amerika en Europa.

“Kansai was niet alleen een legende in modekringen gedurende zijn hele carrière, maar als een inspiratie voor zoveel artiesten die volgden. Skechers was ongelooflijk gelukkig met de kans om aan deze samenwerking te werken, beïnvloed door de meester voordat hij stierf", aldus Michael Greenberg, president van Skechers. “Skechers-schoenen zijn de afgelopen jaren op grote catwalk shows over de hele wereld verschenen met modebewuste stijlen die de wereld aan het praten krijgen. Kansai's creatieve visie volgt die progressie met het iconische ontwerp gecombineerd met onze Skechers Max Cushioning Premier- en D'Lites-stijlen die ongelooflijk comfort bieden."

Media Contact:
Jennifer Clay