Piper Sandler adviseert Falcon Private Holdings bij de verkoop van Aristech aan Trinseo

MINNEAPOLIS--()--Piper Sandler & Co. chemicaliën- en materialen investeringsbankgroep (The Valence Group) heeft vandaag aangekondigd dat het Falcon Private Holdings, LLC heeft geadviseerd bij de verkoop van Aristech Surfaces LLC aan Trinseo voor $ 445 miljoen in contanten. Het bedrijf wordt onderdeel van Trinseo’s Engineered Materials-segment. De transactie zal naar verwachting dit jaar worden afgerond, afhankelijk van de gebruikelijke voorwaarden en goedkeuringen van regelgevende instanties.

Piper Sandler trad op als exclusief financieel adviseur van Falcon bij de verkoop.

Falcon Private Holdings, LLC is de particuliere investeringstak van Jamshid Keynejad en Barry Siadat, medeoprichters en directeuren van SK Capital Partners. Falcon biedt langetermijnkapitaal met een flexibele beleggingshorizon.

Pamela Steensland
Tel: 612 303-8185