Crown Bioscience investeert in commercieel leiderschap

Nieuwe vicepresident voor bedrijfsontwikkeling in Noord-Amerika en Europa

SAN DIEGO--()--Crown Bioscience, een JSR Life Sciences onderneming, kondigt vandaag de benoeming aan van Alex Slater als Vice President voor Business Development, Noord-Amerika en Europa. In deze rol zal de heer Slater verantwoordelijk zijn voor de voortdurende groei binnen de bestaande dienstenportefeuille van het bedrijf en voor het leggen van de basis voor de uitbreiding van nieuwe diensten.

De investering in extra leiderschap binnen de afdeling commerciële en strategische ontwikkeling van CrownBio weerspiegelt de toenemende breedte en wetenschappelijke diepgang van het aanbod van het bedrijf, en de waardering voor de behoefte aan op maat gemaakte oplossingen op zowel account- als gebiedsniveau. De nieuwe functie is een aanvulling op de recente uitbreidingen van CrownBio’s afdelingen Marketing, Product Management en Wetenschappelijke betrokkenheid en maakt deel uit van het bredere streven van het bedrijf om ervoor te zorgen dat de ervaring van hun klanten toonaangevend is in de branche.

Media Enquiries:
Louise Stenson