Quanergy’s 3D LiDAR-oplossing geselecteerd voor eerste V2X Smart City-implementatie in Korea

• Op LiDAR gebaseerde IoT-oplossing geïmplementeerd in Busan, een van de vele slimme pilotsteden in Zuid-Korea
  • Quanergy 3D LiDAR-oplossing levert een nauwkeurigheid van meer dan 95% om het transportbeleid te helpen verbeteren.
  • Een lage total cost of ownership (TCO) zorgt voor kostenbesparingen van meer dan 30%.

Quanergy's 3D LiDAR Solution Selected for First V2X Smart City Deployment in Korea (Photo: Business Wire)

SUNNYVALE, Californië--()--Quanergy Systems, Inc., een toonaangevende leverancier van OPA-gebaseerde solid-state LiDAR-sensoren en slimme 3D-oplossingen voor de autosector en IoT, heeft vandaag aangekondigd dat haar 3D LiDAR-oplossing is geselecteerd om de ontwikkeling van Information, Communication, en Technology (ICT) in Busan, Zuid-Korea. Het ICT-systeem is een belangrijk onderdeel van de strategie van de Zuid-Koreaanse regering om datagestuurde slimme IoT-steden te bouwen. Busan is een van de proefsteden voor het initiatief.

Quanergy
Neal Stein