Kymeta krijgt plaatsing op IDIQ-contract van $ 950 miljoen door DoD

De Amerikaanse luchtmacht kende Kymeta de meervoudige gunning toe voor de ontwikkeling en exploitatie van systemen als een verenigde kracht in het lucht-, land-, zee-, ruimte-, cyber- en elektromagnetische spectrum.

The Kymeta™ u8 is the only commercially available flat panel antenna that is compatible with LEO and GEO satellite constellations. (Photo: Business Wire)

REDMOND, Wash.--()--Kymeta (www.kymetacorp.com), het communicatiebedrijf dat mobiel wereldwijd maakt, kondigde vandaag aan dat het een $950.000.000 plafond Indefinite-Delivery/ Indefinite-Quantity (IDIQ) contract heeft gekregen voor de maturatie, demonstratie en proliferatie van capaciteiten over platformen en domeinen heen, door gebruik te maken van open systeemontwerp, moderne software en algoritme-ontwikkeling om Joint All Domain Command en Control (JADC2) mogelijk te maken.

Business Inquiries for Kymeta:
Brenda Kuhns
Director of Marketing and Communications
Kymeta Corporation
bkuhns@kymetacorp.com

Media Inquiries for Kymeta:
Amanda Barry
Director of PR & Content
The Summit Group
abarry@summitslc.com

Business Inquiries for Kymeta:
Brenda Kuhns