Riskified Ltd. kondigt lancering van beursintroductie aan

NEW YORK (VS)--()--Riskified Ltd. (‘Riskified’), een fraudebeheerplatform dat frictieloze e-commerce mogelijk maakt, heeft vandaag de lancering aangekondigd van zijn beursintroductie van 17.500.000 gewone aandelen van categorie A. Het aanbod bestaat uit 17.300.000 gewone aandelen van categorie A aangeboden door Riskified en 200.000 gewone aandelen van categorie A die worden verkocht door een van de bestaande aandeelhouders van Riskified. Riskified ontvangt geen opbrengst uit de verkoop van de aandelen door de verkopende aandeelhouder. De underwriters hebben een optie van 30 dagen om nog eens 2.625.000 gewone aandelen van categorie A van Riskified te kopen tegen de beursintroductieprijs, verminderd met underwriting-kortingen en commissies. De beursintroductieprijs is momenteel naar verwachting tussen de $ 18,00 en $ 20,00 per aandeel. Riskified is voornemens om zijn gewone aandelen van categorie A te noteren aan de New York Stock Exchange onder het tickersymbool ‘RSKD’.

Goldman Sachs & Co. LLC, JP Morgan Securities LLC en Credit Suisse Securities (USA) LLC treden op als leidende book-running managers voor het voorgestelde aanbod. Barclays Capital Inc., KeyBanc Capital Markets Inc., Piper Sandler & Co., Truist Securities, Inc. en William Blair & Company, LLC zijn gezamenlijke book-running managers voor het voorgestelde aanbod. Loop Capital Markets LLC, Samuel A. Ramirez & Company, Inc., Siebert Williams Shanko & Co., LLC en Stern Brothers & Co. treden op als co-managers voor het voorgestelde aanbod.

Het voorgestelde aanbod wordt uitsluitend gedaan door middel van een prospectus. Een exemplaar van de voorlopige prospectus met betrekking tot het aanbod is, wanneer beschikbaar, te verkrijgen via Goldman Sachs & Co. LLC, t.a.v.: Prospectus Department, 200 West Street, New York, New York, 10282, per e-mail op prospectus-ny@ny.email.gs.com, of per telefoon op 866-471-2526; J.P. Morgan Securities LLC, t.a.v.: Broadridge Financial Solutions, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, New York, 11717, per e-mail op: Prospectus-eq_fi@jpmorgan.com, of per telefoon op 1-866-803-9204; en Credit Suisse Securities (VS) LLC, t.a.v.: Prospectus Department, One Madison Avenue, New York, New York, 10010, per e-mail op: newyork.prospectus@credit-suisse.com, of per telefoon op 800-221-1037.

Een verklaring van registratie op formulier F-1 met betrekking tot deze effecten is ingediend bij de SEC, maar is nog niet van kracht. Deze effecten mogen niet worden verkocht, noch mag er een aanbod tot koop geaccepteerd worden voorafgaande aan het tijdstip waarop de inschrijving van kracht wordt.

Dit persbericht vormt geen aanbod tot verkoop of uitnodiging tot het doen van een aanbod om deze effecten te kopen, noch zal er verkoop plaatsvinden van deze effecten in enige staat of rechtsgebied waar een dergelijk(e) aanbod, uitnodiging of verkoop onwettig is voorafgaand aan registratie of kwalificatie krachtens de effectenwetgeving van een dergelijke staat of rechtsgebied.

Over Riskified Ltd.

Riskified stelt bedrijven in staat om het volledige potentieel van e-commerce te realiseren door het veilig, toegankelijk en frictieloos te maken. Riskified heeft een eCommerce-risicobeheerplatform van de volgende generatie gebouwd waarmee online handelaren betrouwbare relaties met hun consumenten kunnen opbouwen. Door gebruik te maken van machine learning dat profiteert van een wereldwijd netwerk van handelaren, identificeert het platform van Riskified de persoon achter elke online interactie, waardoor handelaren, de klanten van Riskfied, risico's en onzekerheden voor hun bedrijf kunnen elimineren. Riskified zorgt voor hogere verkopen en vermindert fraude en andere bedrijfskosten voor zijn handelaren. Riskified streeft ernaar om superieure consumentenervaringen te bieden, vergeleken met de prestaties van zijn handelaren vóór de onboarding van Riskified.

Contactpersoon investeerdersrelaties:
Chris Mammone, The Blueshirt Group voor Riskified