Membership Collective Group INC. kondigt prijsstelling van beursintroductie aan

MCG's global membership brand portfolio (Graphic: Business Wire)

LONDEN--()--Membership Collective Group (“MCG”), een wereldwijd lidmaatschapsplatform bestaande uit Soho House, Soho Works, The Ned, Scorpios Beach Club en Soho Home, en gerelateerde digitale platforms, heeft vandaag de prijs van zijn initiële openbare aanbieding van 30.000.000 aandelen van zijn gewone aandelen van klasse A tegen een openbare aanbiedingsprijs van $ 14,00 per aandeel. Bovendien heeft MCG de underwriters een optie van 30 dagen verleend om tot 4.466.535 extra aandelen van zijn gewone aandelen van klasse A te kopen tegen de openbare aanbiedingsprijs, verminderd met verzekeringstechnische kortingen en commissies. De gewone aandelen van klasse A zullen naar verwachting op 15 juli 2021 worden verhandeld op de New York Stock Exchange onder het tickersymbool “MCG”, en het aanbod zal naar verwachting worden afgesloten op 19 juli 2021, mits aan de gebruikelijke sluitingsvoorwaarden wordt voldaan.

J.P. Morgan, Morgan Stanley en BofA Securities treden op als gezamenlijke lead bookrunners voor het aanbod. Goldman Sachs & Co. LLC en HSBC treden op als gezamenlijke bookrunners. Citigroup, William Blair en Loop Capital Markets treden op als co-managers.

United Kingdom Media Contacts:
Min Shrimpton

Jonathan Sibun
MCG@tulchangroup.com

United States Media Contacts:
Jakob Hesketh

Zach Siegel
MCG@the193.com

SOURCE STRING: Membership Collective Group (MCG)

United Kingdom Media Contacts:
Min Shrimpton

Jonathan Sibun