Duits zonne-energiebedrijf Zolar kiest voor Talkdesk om contactcenteroplossing te voeden

Talkdesk om zonne-experts van Zolar te ondersteunen naarmate meer huiseigenaren overstappen op groene energie

SAN FRANCISCO & BERLIJN--()--Talkdesk®, Inc., de wereldwijde leider op het gebied van klantervaring voor klantgerichte bedrijven, is door Zolar, een in Berlijn gevestigd groen technologiebedrijf, geselecteerd als leverancier van contactcenters. Talkdesk zal spraakdiensten en Talkdesk for Salesforce™ leveren aan het Zolar-team van zonne-energieadviseurs, waardoor ze meer gestroomlijnde interacties met klanten kunnen bieden en tegelijkertijd een uitgebreid beeld van het klanttraject kunnen benutten en behouden.

Zolar is het geesteskind van oprichter Alex Melzer, die inspiratie opdeed voor het starten van het bedrijf nadat hij in 2015 aan een fietstocht van 2.600 km door Zuid-Amerika begon. Bewogen door de scènes van door de mens veroorzaakte klimaatverandering, die hij onderweg observeerde, werd Melzer vastbesloten om het verschil te maken. Het jaar daarop richtte hij Zolar op met een missie om een ​​toekomst te creëren die wordt aangedreven door schone energie. Het bedrijf biedt nu een reeks producten voor klanten om betaalbare en milieuvriendelijke elektriciteit op te wekken.

Americas
Camille Beasley