AMRI wordt Curia

Nieuw merk versterkt inzet voor voortdurende uitbreiding van expertise, capaciteiten en bijdragen aan de gezondheidszorg

Loading media player...

AMRI is now Curia. Watch this video for more - including comments from John Ratliff, Chairman and CEO of Curia.

ALBANY, N.Y.--()--Albany Molecular Research, Inc. (AMRI), een toonaangevende wereldwijde organisatie voor contractonderzoek, ontwikkeling en productie ten dienste van de farmaceutische en biofarmaceutische sector, heeft vandaag aangekondigd dat het haar naam met ingang van 12 juli 2021 verandert in Curia. De nieuwe naam versterkt de strategische positionering van het bedrijf als een end-to-end wereldwijde CDMO, waarbij het zijn wetenschappelijke expertise en uitgebreide capaciteiten van research en development (R&D) tot en met commerciƫle productie inzet om zijn farmaceutische en biotechnologische klanten in staat te stellen belangrijke nieuwe producten te ontwikkelen die levens verbeteren. Samen met de naamsverandering introduceert het bedrijf een nieuwe merkidentiteit en een nieuwe website: CuriaGlobal.com.

Corporate:
Sue Zaranek