Ingram Micro Commerce & Lifecycle Services kondigt uitbreiding van relatie met BestSecret aan

De levering van diensten op het gebied van de voorwaartse logistiek zal een aanvulling vormen op de bestaande activiteiten op het gebied van de omgekeerde logistiek

GRO├čBEEREN Duitsland--()--Ingram Micro Commerce & Lifecycle Services, een wereldwijd extern logistiek bedrijf en een van de toonaangevende leveranciers van supply chain-oplossingen en e-commercelogistiek in Europa, kondigde vandaag de uitbreiding aan van haar relatie met BestSecret, een leden-only online shopping community met designer merken tegen lage prijzen.

Door de uitgebreide overeenkomst zal Ingram Micro het beheer overnemen van de uitvoeringsactiviteiten voor de bulkartikelen van BestSecret, die voornamelijk bestaan uit producten uit de Home & Living-sector van het bedrijf. In de komende jaren wordt verwacht dat er elk jaar enkele miljoenen artikelen zullen worden verzonden vanuit het magazijn van Ingram Micro in Gro├čbeeren, Duitsland, naar BestSecret-klanten in 30 landen.

Press Contact
Lauren Jow