SmartStream vormt alliantie met Acadia voor het automatiseren van rentebetalingen op onderpand

LONDEN--()--SmartStream Technologies, de leverancier van financiële Transaction Lifecycle Management (TLM®)-oplossingen, kondigt vandaag zijn samenwerking aan met Acadia, de toonaangevende industriële leverancier van diensten voor geïntegreerd risicobeheer en marge-automatisering voor de derivatengemeenschap, waardoor een grotere efficiëntie voor de verwerking en berekening van renteoverzichten voor klanten van TLM Collateral Management en hun gelieerde tegenpartijen.

De TLM Collateral Management-oplossing van SmartStream werkt samen met de workflow voor Interest Statements van Acadia, beschikbaar via het industriestandaard Margin Manager-platform. De oplossing verzendt renteoverzichten, verzoent en lost problemen met tegenpartijen op in een gestandaardiseerd berichtenformaat. Dit zal de afhankelijkheid van e-mailuitwisselingen en vaak langdurige, gecompliceerde geschillenbeslechting door het uploaden van verklaringsgegevens wegnemen. Bovendien zal de matching-engine van Acadia verklaringen koppelen, discrepanties aan het licht brengen en definitieve belangenverklaringen produceren voor klanten en hun relevante tegenpartijen.

Shamira Alidina, Media Relations Director, Dina Communications
Tel: +44 (0) 7801 590718
Email: shamira@dinacomms.com

Nathan Gee, Marketing Director, SmartStream Technologies