Digi International onthult enterprise- calibre kant-en-klare starterskit voor LoRaWAN-connectiviteit

Voortbouwend op de technologie van de recente overname van Haxiot, breidt Digi zijn IoT-voetafdruk uit met een end-to-end LoRaWAN-starterkit die schaalbaar, flexibel en veilig is

(Graphic: Business Wire)

HOPKINS, Minn.--()--Digi International, (NASDAQ: DGII, www.digi.com), een toonaangevende wereldwijde leverancier van Internet of Things (IoT)-connectiviteitsproducten en -diensten, heeft vandaag een nieuwe starterskit voor ondernemingen onthuld die een complete LoRaWAN®device-to-cloud-oplossing, waarmee het bedrijf zich uitbreidt naar de low power wide area (LPWA)-markt.

De kant-en-klare starterskit biedt een schaalbare, device-to-cloud onboarding-ervaring die tijd, kapitaal en middelen bespaart. De Digi-oplossing helpt ondernemingen te voldoen aan hun digitale transformatiebehoeften met een snellere time-to-market, minimale integratiekosten of complexiteit. De nieuwe oplossing is gebaseerd op de technologie van de recente overname van Haxiot, een leider in device-to-cloud LoRaWAN-gebaseerde oplossingen.

Peter Ramsay / Valerie Christopherson
Global Results Communications for Digi