Deenova breidt zijn winnende reeks in Italië uit met 9-jarige aanbesteding bij ASST Vimercate Hospitals

MILAAN--()--Deenova heeft vandaag publiekelijk bekendgemaakt dat haar opmerkelijke Europese marktsucces in 2020 gestaag is uitgebreid naar Italië in 2021, met de recente openbare aanbesteding die Deenova won bij ASST Vimercate Hospitals voor meerdere D1-robots met eenheidsdosis, waaronder 6 All- In-1-stations, 40 modules met streepjescode-, koelkast- en/of narcotica kasten, en het continue gebruik van Deenova’s wereldklasse van full-service oplossingen voor eenheidsdosis en multi-dosis medicatie van Deenova.

Giorgio Pavesi, Managing Director van Deenova in Italië, verklaarde: “Het is een bevestiging van ons Europese marktmomentum dat begon in 2020, om nieuwe zakelijke robot- en servicecontracten bij vooraanstaande ziekenhuizen in Europa te combineren met aanvullende aankoop van technologieën en complexe diensten door eerdere Deenova klanten, die duidelijk blijk geven van een hoge mate van voortdurende tevredenheid over onze automatiseringsoplossingen bij ons bestaande klantenbestand, zoals Vimercate Hospital.”

Contacts at Deenova:
Christophe Jaffuel, Martina Buccianti