Tigo Energy brandveiligheid onderschreven door eerstehulpverleners in Brazilië

Een samenwerkingsprogramma leert de 6e militaire brandweer over de voordelen van het inzetten van PV-veilige zonne-energie met Tigo Energy snelle uitschakeling.

CAMPBELL, Calif.--()--Tigo Energy, Inc., de grootste leverancier van Flex MLPE (Module Level Power Electronics) in de zonne-energiesector, kondigde vandaag een programma aan om brandweerlieden op te leiden in de basisprincipes van zonne-energie en de voordelen van snelle uitschakeling nu de residentiële en kleine commerciële markten in heel Brazilië van start gaan. De eerste trainingssessie in Camp Grande, Mato Grosso do Sul, behandelde alle aspecten van de selectie, installatie en veiligheid van zonne-energieapparatuur gedurende een periode van vier dagen, van 15-18 juni 2021.

Media Contact for Tigo in Brazil
Manoel Monteiro