Mobiele RPG KonoSuba: Fantastic Days rondt Anime Expo Lite-paneel af door aan te kondigen dat wereldwijde pre-registratie live is op 6 juli

Meld u vandaag nog aan en maak kans op een verzamelitem Megumin-beeldje en meer!

KonoSuba: Fantastic Days (Graphic: Business Wire)

LOS ANGELES--()--Afgelopen weekend op Anime Expo Lite 2021, heeft de toonaangevende game-uitgever Nexon een exclusieve trailer onthuld voor de nieuwe gratis te spelen mobiele RPG KonoSuba: Fantastic Days, kondigde aan dat de pre-registratie vanaf vandaag live is! Fans die geïnteresseerd zijn in pre-registratie kunnen vanaf vandaag konosuba.nexon.com bezoeken. Alle spelers die zich pre-registreren, doen automatisch mee aan een weggeefactie om kans te maken op een verzamelitem Pop Up Parade-beeldje van Megumin, met dank aan Nexon, naast andere extra prijzen.

Gepubliceerd door Nexon, en gebaseerd op de populaire animeserie CrunchyRoll op HBO Max, KonoSuba: Fantastic Days bevat favoriete personages van fans, waaronder Kazuma Sato, Aqua, Megumin en Darkness. De personages worden ingesproken door originele Japanse stemacteurs, waaronder Jun Fukushima, Sora Amamiya, Rie Takahashi en Ai Kayano. Naar een geheel nieuwe verhaallijn worden exclusief voor de komische anime-RPG extra helden en heldinnen gecreëerd.

Om de pre-registratie voor de wereldwijde lancering te vieren, organiseert Nexon een tijdelijke weggeefactie voor spelers die zich aanmelden. Verschillende gelukkige winnaars maken kans op een verzamelitem Megumin-beeldje van Pop Up Parade en draadloze Razer Hammerhead-oordopjes. Winnaars worden bekend gemaakt op KonoSuba: Fantastic Days Twitter @playkonosuba. Vergeet niet op ons te volgen en op de hoogte te blijven! Om u te pre-registreren en kans te maken op een van deze fantastische prijzen, gaat u naar konosuba.nexon.com.

KonoSuba: Fantastic Days wordt uitgegeven door Nexon in samenwerking met KonoSuba-uitgever Kadokawa en ontwikkeld door Sumzap. De game is wereldwijd beschikbaar op iOS en Android en verschijnt later dit jaar.

Om op de hoogte te blijven over KonoSuba: Fantastic Days, bezoekt u de officiële website en vergeet niet @playkonosuba op Instagram en Twitter te volgen voor het laatste nieuws!

Kenmerken: Activa voor de pers / Trailer

Social media: Twitch / Twitter / Instagram / Discord / Facebook

Over KonoSuba: Fantastic Days konosuba.nexon.com

Gebaseerd op de populaire anime-serie, “KonoSuba: God's Blessing on this Wonderful World!”, KonoSuba: Fantastic Days is een gratis te spelen personageverzameling RPG voor iOS en Android. Met fan-favoriete personages, waaronder Kazuma Sato, Aqua, Megumin en Darkness, volgt de game de verhaallijn van de originele roman en bevat maatwerk personages die exclusief voor de game zijn gemaakt. Vorig jaar zag de Japanse release van KonoSuba: Fantastic Days een groot succes, met erkenning van spelers en lof van de KonoSuba-fans.

Over Nexon America Inc. https://www.nexon.com/

Nexon America Inc. is opgericht in 2005 en levert uitstekende gratis te spelen online game-expertise en live game-ondersteuning, waarbij het gebruik maakt van de sterke punten van NEXON Co., Ltd. (‘Nexon’) en deze toepast voor een uniek westers publiek. Nexon America ondersteunt al meer dan een decennium consequent iconische franchises zoals MapleStory en Mabinogi, die records blijven breken en spelers blijven fascineren. Met nieuwe projecten in het verschiet, handhaaft Nexon America de baanbrekende en innovatieve geest van het moederbedrijf, door gebruik te maken van de benadering dat de speler op de eerste plek komt, terwijl het de best mogelijke gameplay-ervaringen voor de westerse markt ontwerpt.

Contactgegevens voor de media
Nexon America