Membership Collective Group, INC. Kondigt de lancering van een eerste openbare aanbieding aan

Soho House New York (Photo: Business Wire)

LONDON--()--Membership Collectieve Groep (“MCG”), een wereldwijd lidmaatschap platform dat bestaat uit Soho House, Soho Works, de NED, Scorpios Beach Club en Soho Home, en gerelateerde digitale platforms, heeft vandaag aangekondigd dat het de Roadshow voor zijn voorgestelde initiële openbare aanbieding van zijn klasse een gewone aandelen. MCG heeft een registratieverklaring ingediend op formulier S-1 met de U.S. Securities en Exchange Commission (“SEC”) om 30.000.000 aandelen van zijn klasse een gemeenschappelijke voorraad aan het publiek aan te bieden. Bovendien verleent MCG de underwriters een optie van 30 dagen om tot een extra 4.500.000 aandelen van zijn klasse een gemeenschappelijke voorraad te kopen. De eerste openbare aanbiedingsprijs zal naar verwachting tussen $ 14,00 tot $ 16,00 per aandeel zijn. MCG heeft zich aangevraagd om zijn klasse een gemeenschappelijke voorraad op te geven op de New York Stock Exchange onder het Ticker-symbool “MCG”.

United Kingdom Media Contacts:

Min Shrimpton

Jonathan Sibun
MCG@tulchangroup.com

United States Media Contacts:

Jakob Hesketh

Zach Siegel
MCG@the193.com

United Kingdom Media Contacts:

Min Shrimpton

Jonathan Sibun
MCG@tulchangroup.com