Allurion Technologies onthult getransformeerd Allurion™-programma voor gewichtsverlies en nieuw bedrijfsmerk

Bedrijf kondigt lancering van nieuw programma en merk aan aangezien het 50.000 behandelde patiënten doorkruist

Loading media player...

Allurion Announces Rebranding and New Allurion Program

NATICK, Massachusetts--()--Allurion Technologies heeft vandaag twee belangrijke mijlpalen aangekondigd met de lancering van het getransformeerde Allurion Weight Loss Program en een nieuw wereldwijd merk voor het bedrijf en zijn programma.

Allurion begon in 2016 met de commerciële verkoop van zijn vlaggenschip Elipse® Gastric Balloon. In de afgelopen vijf jaar heeft het bedrijf meer dan 50.000 patiënten behandeld in 40 landen. In die tijd is de oplossing voor gewichtsverlies van het bedrijf geëvolueerd van een enkel apparaat tot een uitgebreid programma dat medische, digitale en voedingsbenaderingen combineert om gewichtsverlies een vliegende start te geven en levenslange gezonde gewoonten te vormen.

Whitney Cypes
+1 (408)-547-7531