HarbourVest opent kantoor in Duitsland

Breidt aanwezigheid uit met derde Europese vestiging

LONDEN--()--HarbourVest Partners, een wereldwijde, onafhankelijke vermogensbeheerder voor particuliere markten met $76 miljard aan beheerd vermogen, heeft vandaag de opening aangekondigd van haar kantoor in Frankfurt, Duitsland om tegemoet te komen aan de toegenomen vraag van institutionele en particuliere vermogensklanten naar innovatieve en brede beleggingsoplossingen.

Frankfurt is de tweede internationale uitbreiding voor HarbourVest dit jaar, na de opening van het kantoor in Singapore in mei. Hierdoor groeit de wereldwijde aanwezigheid van het bedrijf tot 12 locaties in EMEA, Noord- en Zuid-Amerika en Azië-Pacific. Het kantoor is volledig geïntegreerd in het wereldwijde netwerk van het bedrijf en biedt klanten naadloze toegang tot private equity, private kredieten, reële activa en infrastructuurinvesteringen.

HarbourVest is al meer dan 30 jaar actief op de Duitse markt, investeert in het land en beheert aanzienlijk kapitaal voor investeerders zoals pensioenfondsen, verzekeringsmaatschappijen en family offices via fonds- en afzonderlijk beheerde accountoplossingen.

Andrew Hopkins
+1 617-348-8372