De siliconendivisie van Shin-Etsu Chemical versterkt haar initiatief om bij te dragen aan koolstofneutraliteit

TOKIO--()--De siliconendivisie van Shin-Etsu Chemical Co., Ltd. (hoofdkantoor: Tokio; president, Yasuhiko Saitoh) zal een investering van in totaal ¥ 20 miljard uitvoeren om haar inspanningen om een vermindering van de volume van de uitstoot van broeikasgassen.

1. Investering voor de vermindering van het volume van de uitstoot van broeikasgassen in de productieprocessen van ons bedrijf.

In de belangrijkste fabriek van de Silicone Division, het Gunma Complex, zullen we de uitstoot van broeikasgassen met 14% verminderen in vergelijking met de huidige tijd door de mate van zelfvoorziening in ons gebruik van elektriciteit verder te vergroten. Het investeringsbedrag bedraagt in totaal ¥ 10 miljard.

For inquires about this matter, please contact:
Shin-Etsu Chemical Co., Ltd.
Public Relations Dept.
Tetsuya Koishikawa
Tel: 03-3246-5091, or from outside Japan: 81-3-3246-5091
Fax: 03-3246-5096, or from outside Japan: 81-3-3246-5096
e-mail: sec-pr@shinetsu.jp
www.shinetsu.co.jp/en/

For inquires about this matter, please contact:
Shin-Etsu Chemical Co., Ltd.
Public Relations Dept.
Tetsuya Koishikawa